Macadamia!

Nu har jag äntligen fått tummarna ut och köpt mig lite ordentligt schampo och leave in.
Glömde ju mina älskade Matrixflaskor (som nästan var fulla!) sist jag och Erik spelade badminton på racketcentrum..
-
Men nu tänkte jag prova på något nytt så körde på Macadamia.
Det verkar faktiskt vara riktigt bra, köpte lite mindre flaskor för att prova.
-
Nu har jag äntligen fått tummarna ut och köpt mig lite ordentligt schampo och leave in.
Glömde ju mina älskade Matrixflaskor (som nästan var fulla!) sist jag och Erik spelade badminton på racketcentrum..
-
Men nu tänkte jag prova på något nytt så körde på Macadamia.
Det verkar faktiskt vara riktigt bra, köpte lite mindre flaskor för att prova.
Fick hem dom idag och dom luktar ljuvligt!
-
-

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Roligt att pröva nytt. vill gnugga på skärmen för att känna doften :P

2011-09-21 @ 17:48:00
URL: http://favoritplatsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0