Inte igen...

Fick en dålig nyhet igår, en nära släkting till mig har fått cancer igen..
Detta är andra gången, kan inte riktigt förstå att det händer en gång till..
Det är verkligen en hemsk sjukdom som borde utplånas!
Borde dom inte hitta ett botemedel snart?! Alltid en massa tjat om att det behövs mer pengar (vilket jag förstår kan behövas) men kan inte folk börja tänka och göra lite med vilja?! Jag hade gärna hjälpt till och jobbat gratis för att få fram ett botemedel mot den här helvetessjukdomen..
-
Det är extra jobbigt nu när jag är långt hemifrån och inte kan vara hos alla som jag vill vara hos.
Men jag tänker verkligen på er alla!
-
-
You got that smile
That only heaven can make
I´ll pray to God every day
That you keep that smile
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0