Hej igen!

Herregud vad det var längesedan jag skrev här!
-
Har ju hänt en hel del sen sist men allt det kan jag inte rabbla upp här, det blir för mkt text.
-
Men jag har  haft en riktigt bra sommar trots att Erik har befunnit sig på Island större delen av sommaren.
-
Slänger upp lite bilder från sommaren ist för att skriva en massa. Blir roligare med ett bildinlägg som får sammanfatta sommaren 2011 i underbara Skåne!
-
-
Vi började sommarlovet i stugan i Blekinge.
-

När Erik åkte till Island flyttade jag till Kärråkra och lille Billan!
-

Hjälpte mamma att plantera lite blommor.
-

Jag och Emma lagade laxpasta med musslor.
-

Midsommar firades i Lomma.
-

Hjälpte Lykke och Liv att hitta smågrodor.
-

Blev en hel del sommarjobb på DA också.
-

Här plockas det jordgubbar för fullt med min älskade Sara!
-

Kvällen innan jag åkte till Island spelade jag kort med mamma och min super super coola maffiakusin Caesar.
-

Äntligen framme hos Erik på Island!
-

Blev ett mysigt restaurangbesök en av kvällarna med underbart god mat, lax och lamm.
-

Ett supermysigt café med underbart goda kakor och...
-

... chokladkakor!
-

Vid en av de många fina forsarna.
-

Fiskspett och hummersoppan vid hamnen var något alldeles speciellt!
-
Efterrätt.
-

Ost/kex/frukt och vinkväll.
-

Vid ett av dom större vattenfallen.
-

Riktigt skön kaninpälsmössa.
Klarade inte av att köpa den tyvärr, såg bara den söta lilla lurviga kaninen framför mig.
-

Åt en av de godaste hamburgarna här.
-

Självklart besökte vi "Blue Lagoon".
-

En av alla konstverk.
-

"Golden circle"
-
Fortsättning med bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Åhhh.. spännande att se. :) Du har verkligen haft fullt upp på semestern, och ändå är inte alla bilder uppe än. ;O

2011-09-06 @ 16:51:18
URL: http://favoritplatsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0