Speech

Hej! Bloggen är fortfarande skum, men jag gör några försök till. Helgen har gått alldeles för snabbt som vanligt. I fredes tog vi det mest lugnt, hade en riktig myskväll men film och chips bara jag och Erik. Det var väldigt längesedan sist. De gånga helgerna har vi flugit hit och dit känns det som. After work i Jkpg,fest i jkpg, hem till Skåne, fest i Skåne, hem till Jkpg igen, fest i Jkpg osv. Visst är det skoj, det är det verkligen men det var såå härligt att ha en enda hemmamyskväll själva! I tisdags ringde pappa och sa att han äntligen hade fått en operationstid! För er som inte vet så opererades han för diskbråck i nacken som han har haft mycket problem med en längre tid nu. Men nu ÄNTLIGEN har han opererats och det verkar som om det har gått bra. Han har fått komma hem nu och det känns skönt. Kändes jobbigt att jag inte kunde vara med familjen under tiden på sjukhuset. Men som tur är verkar ju allt ha gått bra! Igår var jag på klassfest med Erik och hans klasskompisar men tyvärr började min mage spöka igen, det var väldigt länge sedan sist och jag trodde nästan att det hade försvunnit, men icke! Så det slutade med att jag gick hem. Idag känns det bättre, är lite öm i magen men jag är helt klart bättre. Jag har ingen aning om vad som händer, jag har gjort tester för att se så jag inte var gluten- eller laktosintolerant. Men som tur var så var jag inte det. Det känns som när man har håll fast x5! Jag kan inte stå upprätt utan måste krypa ihop för att smärtan ska minska och det kommer i intervaller. Och läkarna kan inte hitta vad som är fel. Men jag hoppas verkligen att det dröjer länge tills nästa gång.. Nu ska jag gå och fixa lite mat sen ska jag fortsätta med mitt tal som jag ska hålla på svenskan imorgon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0