Mobilblogg = fail!

Vilken skitapp den där blogg-appen är.. Funkar inte att lägga upp inlägg med bilder, lite drygt.. Tycker ju själv att det är roligare att läsa en blogg med bilder. Skulle gå in här nu för att lägga till bilder i inläggen jag lagt in via telefonen men nu finns inte ens inläggen här, dom finns om man skriver in min blogg-adress men dom finns inte här när jag loggar in. Så jag kan inte ändra eller lägga till bilder eller något sånt alls.. Kan inte ens lägga till bilder i dethär inlägget, den där extra rutan där man kan välja om man vill ha kuriv, fet eller vanlig text t ex finns inte någonstans :S Lite irriterande.. Ville ju visa mitt fina armband som jag fick av Emma och på mina fjäderextensions som jag nu har fått hem om någon är intresserad ;) Men jag får väl vänta tills min kära syster kommer hem från jobbet, hon kanske kan hjälpa tröga storasyster :) Vi får se hur det går. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0