Kvällsgunga och London-armband!

Idag efter skolan kom Mia hit, jag slingade och klippte henne.

Efter det åt jag och Erik toast till middag.

Sen gick vi en runda i det härliga "höstvädret" som vi har haft även idag med runt 17-19grader.
Vi gick inom lekplatsen vid fotbollsplanen och klättrade och gungade :)
Var jätteläskigt att gunga, har inte gjort det på flera år så det kittlades obehagligt i magen. Men ganska härligt på något konstigt sätt :)

Ikväll är det premiär för Lilla Al-Fadjis tv-program, ska bli skoj!
Nu ska jag kolla klart på Svenska Hollywood fruar sen blir den en dusch.

Fick för övrigt ett brev från syster yster idag med posten, och inuti låg ett JÄTTEFINT armband som hon köpte till
mig i London, så söt syster man har ;)
Tyvärr går det ju inte att lägga upp bilder genom blogg-appen så jag får lägga till bilden senare.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0