Kräsna fiskar!

Hej! I helgen som har varit var vi nere i Skåne, har inte varit hemma sen i mitten av augusti så det var verkligen på tiden nu! Hade sån tur när vi åkte hem i fredes, Erik kom hem 4min innan stadsbussen rullade mot stationen men vi hann så vi fick 2 timmars extra tid hemma i Skåne. Det var full fart hela helgen. Träffade Emma på stationen när vi kom fram till Hlm, man tycker kanske inte att 2 månader är så lång tid men det känns det vill jag lova. Fredagskvällen tillbringade vi i Vanneberga med god mat, gott vin och rädda barnen-galan. På lördagen åt vi lunch i Vanneberga innan vi körde in mot Hlm där vi först körde ner till Sussie, Sven och kusinerna. Det var jättemysigt att träffas igen men det var jobbigt samtidigt. När jag gav Cosmos (min kusin) en bamsekram så tittade han rakt in i mina ögon och sa: "Det var längesen, allt för längesen!" sen kramade han mig igen. Då fick jag blinka några extra gånger för att inte bli blöt om kinderna. Efter en lång pratstund körde vi vidare mot Kärråkra och snackade med mamma och Emma en sväng, sen bar det av till Lund där vi skulle på inlyttningsfest hos Joel. Där var hela gamla gänget som man brukade umgås med innan man flyttade så det var riktigt skoj! Träffade Alex som jag inte har gjort på jag vet inte hur länge, hon är lika härlig fortfarande :) Resten av helgen gick otroligt fort, alldeles för fort! Calle ställde upp som fiskvakt under helgen och han kom på varför dom spottar ut den röda maten alltid, dom vill bara åt dom små torkade larverna. Så jäkla kräsna! Innan när jag har matat dom så har jag nog inte fått med några larver för då åt dom tillslut upp den röda maten men nu tittar dom inte ens på den dom jävlarna :P Bloggen är fortfarande helt knas, funderar på att stänga ner den helt och öppna en ny ist. Det går inte att lägga upp bilder i inläggen, det går inte att göra mellanrum mellan texterna och det går inte att ändra texten.. Allt har blivit helt skumt ända sen jag laddade hem blogg-appen.. Får se om jag kan lösa det. Erik kommer hem snart, då blir det creme fraiche-gryta till middag :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0