Filmmys!

Hejhejhej! Från och med nu är jag själv hemma hela kvällen. Erik är på ibo-fest klädd som ett fiskespö, eftersom det var "barnkalas" som tema :) så jag har tänkt att jag ska fixa lite käk snart sen blir det soffan, filten, vin och massa filmer :) Tänkte börja med att se Toy Story 3, sen har jag några till på lager. Får se hur många jag orkar. Är riktigt sugen på pringles så får nog ta och springa ner och köpa ett rör. Gårdagen var väldigt trevlig! Började med att ha en 3-timmars religionslektion, vilket kanske inte är det roligaste men efter det mötte jag upp dom trevliga ortoped-tjejerna för att gå och äta sushi-lunch. Ni som känner mig vet att jag nte är ett så jättestort fan av sushi men jag gav det en chans till. Det var faktiskt lite bättre denna gången men jag är fortfarande inte frälst :P Efter det klippte jag Klaras lugg. Sen tog vi det mest lugnt här hemma. Senare vid 19-tiden var vi bjudna på lördagsmiddag på berget, blev serverade en riktigt god vegetarisk lasagne med sallad, rött vin och nybakat foccacia som vi hade med oss. Efter det blev det kaffe och snickerskaka, lite idol-tittande och lite UNO-spelande :) Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0